Tidigt

Jag är uppe före klockan sju och det hör inte till vanligheterna...Barnen ligger uppe och tussar som vanligt vid den här tiden. Men jag ville plocka undan lite tills snickarna (som ÄNTLIGEN) kommer och slutför arbetet i vårt kök. Eller ja. Fortsätter arbetet iaf...Fick ringa och bråka lite då det var EN månad sen fuktmätarnissen var här och konstaterade att allt var torrt och fint, redo för nytt golv+skåp. Men vi har inte hört ett knyst från dem, samtidigt som vi haft fokus på renoveringsfrågor i ett helt annat hus :-). Nu ska det väl snart vara klart iaf.

Kotte hostar och snörvlar som bara den, och har varit hemma från dagis hela veckan. Min tappra lilla kille...
Idag ska han få vara hos morfar medan jag och Luttan drar på mammadate! Gissa om han kommer bli nöjd när jag avslöjar den nyheten.

Dagen kommer bli, minst sagt innehållsrik för sen väntar bodypump och kontraktsskrivning med husköparna...
Nu blir det en stor kopp kaffe så jag vaknar till ordentligt!

GOD MORGON!


Kram//E



Caroline
2011-02-17 @ 10:46:12
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Spännande med kontraktsskrivning!



Vilka fina skor han har, var kommer de ifrån?



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0