Status


Kraven är låga när man ligger sjuk och samtidigt har två sjuka barn att ta hand om...
Så fort F kom hem från jobbet kunde jag iaf ta en dusch och den kändes som rena rama spát!
Känner ingen förbättring än men imorgon får jag lite avlastning, skönt för både mig och Kotte som verkar lite friskare nu. Då SKA jag stanna i sängen!

F har precis varit och handlat så nu ska jag få mig en juicedrink med riven ingefära. Förkylningen ska väck!!!
Jag har lagt upp massor av kläder på tradera nu äntligen. Perfekt att slippa packa/flytta alla mamma/amningskläder. OM det blir fler barn får jag köpa nytt!

Alla små traderainkomster lär behövas om vi ska räkna efter den badrumsoffert vi fick idag... OMG, that shit is expensive!!! Kanske duger duschhörnan i pannrummet ändå!?!?! Vid närmare eftertanke...Nej.

Kram//E


Caroline
2011-02-23 @ 10:20:12
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Det var en envis sjukdom! Hoppas den ger med sig snart.



Det är synd att just badrum som man inte kan göra själv är så fruktansvärt dyra att renovera. Man börjar svettas bara vid tanken på vad det skulle kunna kosta!



Kram

Jenny
2011-02-23 @ 19:08:13
URL: http://www.jennyn.se

Hej kära du! Och tack för kommentaren på min blogg, blev så glad! I dag kan jag knappt röra mig men det ska bli kul och se skillnad på kroppen framöver!



Visst är det dyrt med renovering :-( har tur som har en sambo som har egen byggfirma (hör av er om ni behöver anlita en bra snickare;-) och har byggt vårt hus från grunden. Billigt och bra för oss!



Hoppas ni har en fin kväll. Kram Jenny




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0