Som en prinsessa...

Gullig ugglesuit från favvomärket Småfolk! Freja skulle behöva en till pyjamas...

 

...Kan man må om man suttit i ett varmt rum där elden sprakar i kaminen, ätit en supergod köttfärsgratäng till middag och avslutat med kaffe på maten (I löööv!) och skivade sharonfrukter till. Sitter fortfarande och smuttar på kaffet medans anteckningsblocket åkte fram och nu har jag börjat på en ny to-do-list! Måste ju va ett friskhetstecken!?

 

F ska snart iväg och mecka bil inför domedagen på fredag. Besiktningstid då förstår ni...Själv ska jag fortsätta i slapparstil. Kanske mår jag faktiskt liiite bättre! Här framför kaminen kan man inte må annat än prima när det är typ 20 minus ute. Måste pigga på mig för imorgon ska Kotte till dagis, vilket betyder att mamman ska fixa två barn med frukost,kläder, ja ni vet, morgonbestyr + ta sig iväg för dagislämning. Fortfarande har jag ju siktet inställt på att få köra NYA bodysteppasset på kvartalen i sthml på lör. Som sagt, MÅSTE pigga på mig!

Kram//E

Caroline
2011-02-23 @ 21:11:27
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Maaaaj gaaad, ugglesuiten var underbar! En sån skulle passa finfint på Teo. Har sett en ugglepyjamas på Åhlens också för ett tag sedan som han bestämt måste ha om den finns kvar. Det är mycket med det jordliga!;)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0