Sköna helg!

Magsjukan är väck men nu är det förkylning som gäller...Lika bra och klara av allt med en gång ;-). Idag var det zumba på jobbet som temapass och det hade jag sett fram emot länge! Men med flera på reservplats fick jag överlåta min, och det var nog meningen. Vill bli HELT frisk innan jag tränar igen!

Igår sprang vi i Uppsala och klarade av tapeter till sovrummet. Det blev nåt så oväntat som storblommigt och jag är fortfarande liite tveksam...Blir spännande att se hur det blir!
Hittade äntligen lite träningskläder och tröjan, på bilden ovan, på Stadium. Massor med nya gröna växter till våra tomma förnsterbrädor och lite annat krimskrams från Ikea. Visar inom kort...

I eftermiddag tar jag med mig Freja till huset och rekar av lite. Resten av familjen ska på innebandymatch men vi förkyldisar stannar hemma.
Jag har kärat ner mig i några av alla 50,60-talsmöbler som finns i huset...Motvilligt, men jag tycker det är så himla charmiga! B.la ett stort sideboard som förhoppningsvis får stanna kvar när vi flyttar in.


Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0