No 1!

 

Just idag har Frejas allra första tand kikat fram genom tandköttet! Omöjligt att fånga på bild men känns ordentligt om man stoppar in ett finger. Antar att det kommer kännas vid amningen också, men ännu har hon skonat mig...
Jag har anat att det skulle komma tänder länge, men mest bara för att det hör till åldern och Kotte hade redan 3 tänder i nedre käken vid samma ålder. Det ända riktiga tecknet har varit att hon fullt 3-4 blöjor dagligen den här veckan...Med nummer 2 alltså. Nu när tanden spruckit fram märks en klar skillnad på lilldamens dreggelmängder :-).

Annars verkar förkylningen äntligen vända! Imorse vaknade hon utan att båda ögonen var helt igenklistrade, sååå skönt! Till helgen satsar vi på att vara en piggelin familj igen.

Fuskbyggarna is in da house!!!!Men det får jag ta i ett senare inlägg......

Kram//E
Josefin -Happy Days- (tävling pågår)
2011-02-24 @ 14:04:39
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Tack snälla! Vad roligt du hittade in till mig så jag fick chans att upptäcka din mysiga blogg. Goa barn du har, ser så rara ut på bilderna. :-)



Önskar en fin dag!

Lynn
2011-02-24 @ 20:45:07
URL: http://edvida.blogg.se/

Grattis Freja skruttan till första tanden!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0