Längtar!

Dessa godingar inhandlades på Stadium igår och nu längtar jag extra mkt tills jag blir frisk och kan köra ett ordentligt träningspass! Kollade tillbaka på mina träningsmål och det går sisodär...Min vikt står still och bodypumpvikterna har bara ökats på bröst och ben (Men anledningen till den ökningen kan mkt väl vara att nya passet helt enkelt är lite "snällare" än det gamla...) Nåja, det finns ingen deadline utan är mer som en rolig grej. Liksom roligare med lite utmaning!

Snart börjar löparsäsongen också (ja min då), så fort den här jefla istiden ger med sig. Egentligen alldeles för lättuttråkad för löpning...Springer aldrig längre än en mil! Men sisodär 5 km är lagom för att rensa tankarna och känna att man fått upp flåset tycker jag. Då kan det tom vara riktigt angenämt :-).

Kram//E





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0