Gó kväll!

Liten donna påväg upp i krypställning.


Huvudet dunkar och ögonlocken känns tunga...Nejnej, inget sjukdomsaktikt, bara TRÖTT! F har bilat drygt en timme så jag och Kotte (Freja sov sig genom oväsendet!) har myst i hans lilla säng med Chuggington på dvd. NU är köksarbetet så gott som klart och vi inväntar snickare för sista fix med bänk/nytt golv, Jippie!!!

(En ordentlig försmak av renoveringslivet med slip/borrdamm överallt...Tur att det är sommar när renoveringen i nästa hus tar fart. Vädring är ett måste!)

 

På torsdag äger ett viktigt möte rum och imorgon fick jag lite extrajobb...Intensivt slut på veckan men till helgen ska det firas! Har så mkt glädje inombords att jag tror jag spricker!

Allt vad träning heter skjuter jag på till den kommande veckan. Det vi är mitt uppe i behöver all fokus och lite till. Men det känns helt ok med tanke på bacilluskerna som spökar. Kanske den extra vilan hjälper!

Kram//E

Caroline
2011-02-02 @ 12:26:52
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Sötisen som är påväg att krypa!



Hoppas det går bra på mötet!



Ha en bra dag! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0