En dag i sovrummet

Freja checkar in nya golvet.

På G att bygga byrå!

 

Idag har vi lagt golv i sovrummet. Det gick enklare än väntat så jag tjatade lite på F att vi skulle bygga ihop hemnesbyrån också. Han tyckte att vi skulle vänta med alla möbler tills listerna är uppe, fönstret dröjer nog till april. (därav ingen tapetvåd närmast fönster.) men när vi ändå hade så gott om tid så blev det byrå! (Perfekt, nu kan jag börja flytta kläder!!!)

 

Byrån kändes stor och kommer rymma massor av kläder. Underbart. Nu är jag mer sugen på att flytta än någonsin! I sovrummet återstår nu:

- Golv,taklister

- Nytt fönster

- Sista tapetfixet

- Elektrikerns jobb

- Ny dörr

- Skjutdörrar garderoberna

 

 

Kram//E


 

Caroline
2011-02-27 @ 21:08:26
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Åhej vad det går fort för er! Å Mololurvisarna är såå mysiga!



Japp, Dymon kommer från Clas Ohlson och kostade bara 129:- eller nåt sånt. Jag blev lite märkningsgalen har har nog märkt det mesta som rimligtvis går att märka så bandet tog slut rätt snabbt. Jag borde köpt ett extrapack med band på en gång!:)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0