Vecka 50


Family!

Måndag: Step + Balance (instruerade)
Tisdag: Vila
Onsdag: Styrka med kropp som vikt
Torsdag: Pump + 30 min step
Fredag: Vila
Lördag: Pump
Söndag; Vila

Uppdaterar förra veckans träning och har vaknat med jordens ryggvärk idag. Jag har aldrig haft ryggskott tidigare men jag skulle kunna tänka mig att det känns just såhär... Får nog inse att man inte kan köra på i 180 jämt och ta vilan positivt. En av mina svagheter och F är precis likadan. Den här helgen hade jag lovat mig själv LUGN men vårt mål om ett färdigt vardagsrum till jul har inte riktigt stämt ihop med det. Igår insåg vi att vi inte suttit ner och tittat på tv på drygt en vecka! Nu blir det lugnt helt enkelt. Inget direkt val med den här ryggen menar jag :-). Glädjande nog bara småfix kvar i vardagsrummet och snart dags att möblera!



Kram//E







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0