Vardagsrumsfix


Dörröppningen in till vardagsrummet före...


Inifrån vardagsrummet sett.





Bredda, breddan bredda! Från sex till fem innerdörrar i hallen, framsteg!





Öppningen efteråt. Det blev verkligen SÅ mkt bättre och vi är en bit påväg mot den öppnare planlösning vi vill åt!


Jag fattar knappt att helgen redan lider mot sitt slut men jag har nog haft lite för mkt inbokat... Roligt har det varit med resturangbesök med goa tjejkompisar, bodystepträning och framsteg med vardagsrummet. Samtidigt har Freja varit superhängig med nära 41 graders feber och då finns såklart en oro. Nä fasiken, de kommande dagarna kommer helt klart att bli lugnare och framför allt vill jag få till julstämningen tillsammans med familjen. Och det ordentligt! Arvid får jullov nästa vecka och då ska mina sista mammalediga dagar tas till vara på.

Jag och F jobbade på i vardagsrummet sent igår natt och nu har vi kommit fram till vilka tapeter det blir :-). Återkommer med bilder! Vår tidsplan känns inte lika långt borta längre och jag är allt lite stolt över oss två!


Kram//E




Anonym
2011-12-11 @ 17:16:15

Förstår inte hur ni hinner allt... hoppas Freja blivit bättre. Kram Anneli

Caroline
2011-12-11 @ 20:40:57
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Härligt att få det lite öppnare. Vissa äldre hus är verkligen fullpepprade av små trånga rum hit och dit.



Vi kände precis som er när vi fick barn, vi ville fira hemma och de som vill komma är välkomna. Lugnt och mysigt! :)



Hoppas ni får det lite lugnare framöver! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0