Myskväll


Gammal bild på Luttis. I veckan fyllde hon månad. 17 närmare bestämt!


Jag var riktigt seg när jag lämnade familjen för att leda step tidigare idag. Men sen fick jag ny energi och passet gick faktiskt väldigt lätt! När jag kom hem nattade vi barnen och sen dukade älsklingen upp middagsmys. Jag minns knappt när jag var såhär mätt senast och nu blir det kaffe och apelsinklyftor. Jag skulle lätt somna på en sekund om jag la mig nu men först ska vi se Robin Hood på ettan...Får se hur länge jag håller ut ;-).

Imorgon åker vi till Sthlm för bilköp så klockan på ring! Är lite sugen att kolla in närmaste PolarnO.Pyret nu när de har erbjudande om köp skaljacka, få windstopper...Men shoppingkvoten är fylld för ett bra tag framhöver *host,host*.


Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0