Adventsmys




Vecka 49:

Måndag: Bodystep+Bodybalance(instruerade)
Tisdag: Vila(sjuk)
Onsdag: Vila(sjuk)
Torsdag: Bodystep-övn.nya passet
Fredag: Vila(sjuk)
Lördag: Bodystep-övn.nya passet
Söndag:Vila

En träningsvecka där jag inte känt mig på topp...Så jag lämnar den bakom mig och fokuserar på nästa! Inleds på bästa sätt med nya stepen imorgon och så balance på det. Sköj ska det bli!!

Ikväll myser jag och älsklingen med lite julbak. Jag har gjort saffransbiscotti och F gör nåt med dumle och noblesse :-). Glöggen står på spisen och snart ska vi gotta oss lite! Vi närmar oss julafton med stormsteg!



Kram//E



Caroline
2011-12-12 @ 22:50:24
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Det är ju så mysigt att julbaka! Roligt att du och din sambo gör det tillsammans också. Min lyckades bränna en shake n bake kaka en gång och sen dess har han gett upp, haha. dina saffransbiscotti såg himla goda ut!



Kram

Coquina
2011-12-13 @ 22:16:55
URL: http://coquina.blogg.se/

Vad gott =) Har precis lagt ut en ny tävling på min matblogg där du kan vinna godsaker så kika gärna in och tävla =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0