Tisdag morgon


Bild tagen innan vi gipsat färdigt.


Vaknade vid nio och känner mig faktiskt piggare idag! Inte direkt vad jag väntat mig efter igår, så himla skönt.
Jag och F hyrde film och tog en vilokväll från renoveringsarbete igår. Våra sjuka småpluttar sov dock uselt så filmen blev aningens hattig... Men bara det att mysa ner i soffan efter dubbla pass var ju underbart :-).
Slutet såg vi inte alls, då röjde Arvid och Freja runt i vår säng och var till synes hur pigga som helst,haha. Även de är piggare idag så vi kanske kan komma ut en sväng i friska luften.

Ikväll inleder vi spacklingen i vardagsrummet. Måste börja kolla efter tapeter också...Eller så målar vi vitt! Lutar åt det. Vi börjar närma oss de roliga bitarna nu!



Kram//E






Caroline
2011-12-06 @ 12:55:46
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vad roligt med lite mer översiktsbilder! Kommer bli kanon när det är färdigt.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0