Tapetsering



Igårkväll kom de första våderna upp!!


Närbild på tapeten...Skimrande smalrandig.

...Och fonden. Älskar den!

Här kommer lite bilder från igår då vi startade tapetseringen. Idag har jag kört nya passet med pumpinstruktörerna och fick kämpa på lite extra för att hänga med dem ;-). Helt oplanerat men jag är så glad att jag hann klämma in ett bra pass mellan julbord och tapeter! Nu ikväll har lillebror och Viktoria varit här med kottarna och jag och älsklingen har satt fonden. Sååå fint det blev! Egentligen skulle vi nog tagit den i hela rummet men va fasen...Det här blir också fint. Förhoppningsvis blir hela rummet färdigtapetserat ikväll, men först ska Arvid och Freja nattas och sen blir det kaffe :-).


Kram//E












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0