Slänger upp...



...En bild på våra söta trollungar. Vi snorar ikapp fortfarande men idag kom ett mail om en fotografering som lyste upp tillvaron lite extra. Mer om det senare! Jag har jobbat, övat step och nu ska jag, älsklingen och Freja snart krypa till sängs. Freja brukar ju somna vid 19 annars så jag vette fanken vad som hänt idag...
Jag gör mitt innersta för att inte stressa upp mig, men jag har inte tid med den häringa förkylningen som ligger och gnager i hals,näsa,huvud!!!


Kram//E





Caroline
2011-12-09 @ 08:02:59
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Låter spännande med en fotografering!



Så söta barnen är på bilden och så lika de är varandra! Hoppas ni kryar på er hela bunten.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0