Morning!


Little sunshine.


Elvira och Kotte!

Vaknade tidigt idag och ser att ett litet, litet snötäcke ligger kvar. Snacka om att man blivit bortskämd med vita vintrar de senaste åren och jag hoppas att det här får ligga kvar! Några punkter på dagens to-do-list:

*Färdigställa köplistan över julmaten (och handla???)
*Tvätta sofföverdrag
*Kolla barnvakt tills imorgon
*Baka pepparkakor
*Måla utsalningar

Förresten. Usch nu börjar den här tuffa perioden för mig... Alla julreor som dragit igång redan! Alltså jag vet att jag är shoppinggalen men tillråga på allt en riktig "prisjägare";-) som älskar att fynda! Vågar knappt berätta vad jag klickade hem igår...Kanske visar när det kommer!


Kram//E






Therese & fröna
2011-12-20 @ 13:50:30
URL: http://sorkboet.blogg.se/

Jag var och spenderade en del på modelmini idag... =) det är så lätt att rättfärdiga köp när man text köper en klänning för 139 istället för ursprungliga 529 :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0