Juldagen



Jag och F sitter och tar igen oss efter juldagsfirande i Björinge. Barnen har stora kassar med leksaker så morgondagen präglas av ännumer lek. Jag våndas lite över alla reor som startar och skulle hemskt gärna kasta mig i bilen och åka raka spåret för att fynda imorgon. Men nej. F jobbar i mellandagarna och jag börjar (OMG!) jobbar efter nyår. Så att vara hemma med familjen känns bäst! Knåpade ihop en liten önskelista på sånt som gärna skulle få ta plats i vardagsrummet hos oss...Tanken på en ny soffa vill inte riktigt släppa men jag har inte med mig sambon där. Ny matta och soffbord är ett måste. Mattan vågar jag knappt tänka på hur ofräsch den är...Och beståskåpen från övervåningen ska flyttas ner.
Dagens bästa är att Kotte somnade helt nöjd med sin nya bamseskiva i cd-spelaren (julklappar) ikväll! Med tanke på hans kämpiga nappsaknad inatt sisodär kl.02.00 känns det sååå bra. Framsteg!
Och jag och F är fortfarande lite smått ovana att koppla av framför tv:n såhär på kvällskvisten. Då har vi renoverat som bäst den senaste tiden.Känns helt OK att slippa det ett tag framöver,hihi ;-).


Kram//E








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0