Familjefoto!

Idag betalade jag räkningen på min julklapp till familjen. Som jag tidigare nämnt fick jag ett mail och det var ang. en fotografering som jag lurade med familjen på...När det nu var...För ett tag sen! Det var nog typ då Kotte och Luttan var som mest förkylda men vi gjorde ett försök då det var "drop in- forografering" med erbjudande för IKEA-familymedlemmar på IKEA. Inte det lättaste att få med alla på en och samma bild... Och sen helst titta i kameran...OCH kanske se glad ut!?!? Hahaha, vilken cirkus!
Men när jag fick se de få bilder som togs blev jag glatt överraskad och en bild var riktigt, riktigt fin! Nu har jag beställt den i stort format till familjen i julklapp och den ska upp i vardagsrummet så fort det blir klart :-).
GLAD!!!



Kram//E





Caroline
2011-12-16 @ 13:10:46
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vad mysigt med ett familjefoto! Det känns som ett omöjligt projekt i vår lilla familj, haha. Roligt att ni hittade ett ni var nöjda med allihop.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0