Cardio week!


Söt liten "nissa".


Vecka 48:

Måndag: Bodystep (Instruerade)
Tisdag: Vila
Onsdag: Styrka hemma + löpning 3km
Torsdag: Bodystep (Övning nya passet)
Fredag: Bodystep (Instruerade)
Lördag: Vila
Söndag: Bodybalance + Bodystep (Övning nya passen)

En bodystepvecka med bra flås kan man väl säga :-D. Det nya passet är så himla roligt att jag inte kunnat hålla mig från att öva. Tyvärr har balancen hamnat lite i skymundan och redan imorgon ska jag ju teama(!). Lite panik men det är enkla låtar som borde sitta rätt snart...Jag har iaf kört igenom hela passet 1 gång idag:-).

Mina älskade småkottar är tokförkylda. En snorar och en hostar. Imorse vaknade jag av snoriga pussar,haha. Lagom mysigt ;-P. Jag får nog be till högra makter för att slippa bli smittad känns det som...



Kram//E

Caroline
2011-12-04 @ 21:32:27
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Trist med förkylningar, det har kidsen här hemma också.



Jag tror jag såg er på Gränby i lördags. Det var på långt håll men hon var himla lik dig iaf! :)



Ha en fin kväll! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0