Belysning/helg







Belysning från Ullared. Ljusstake(köpte 2 likadana till vårt blivande kök) 2 fönsterlampor med skira skärmar till vardagsrummet, och två fönsterlampor (ej på bild).


Torsdagkvällar inleder på nåt sätt helgen för mig, därför gillar jag dem extra mkt! Idag känner jag mig lite sliten och behöver en ordentlig vitaminboost till kvällsmål. Blåbär, blodapelsin, kesella och protein it is!
 Imorgonkväll leder jag step igen och sen ska jag ta det lite lugnare i helgen. Öva bodybalance till på måndag då det är dags att börja instruera det igen. Lite pirrigt :-).

I helgen ska vi hämta hem vår "nya" bil, äta julbord med F:s jobb och såklart fixa vidare i vardagsrummet. Arvid vill åka till mammas jobb och bada så det ska jag jobba på att få till! Underbart med helg!!!



Kram//E








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0