Veckan är igång!












Bilder från dagens utelek. Vi hade ett kort uppehåll i ösregnet och Arvid passade på att såga med sin motorsåg. Ovan även en skymt av vår boning.

Jag slänger in ett kort inlägg för jag ska snabbt isäng idag. Jag har teamat bodystep och är helt slut!!
Hela den här veckan är uppbokad med olika saker från morgon till kväll så jag känner mig en smula stressad... Det gäller att ha koll på allt som ska hinnas med :-) Samtidigt är det kul att ha mkt att se fram emot. För det är ju såklart roliga saker jag späckat mitt schema med!
Over and out.



Kram//E




Cilla
2011-08-23 @ 21:52:22
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Hörde av Ida idag att jag kunde åka med er. Vad snällt, tack!

Har du facebook? Du kan söka på mig på Cilla Boström för att lägga till mig. Lättare att hålla kontakt där.

Kram Cilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0