En lugn kväll...





Finaste lintotten som mekar med sin traktor. Hans hår har blivit så solblekt den här sommaren!


Innan himlen öppnade sig och världens regnskur drog förbi, åt vi grillmiddag i solsken på altanen. Ibland har man timing! Jag ställer in allt vad träning heter ikväll och slänger mig i soffan med en stor kopp kaffe. Är inte riktigt på topp...
F har torkat bort överflödig fog så hela övervåningen känns dammtäckt. Bilderna ovan är dagsfärska, tagna just innan. Det blir spännande att se hur långt rörmokarn kommer imorgon! Jag får ställa klockan för 07.30 kommer han.

Jag har klickat hem ett objektiv nu...Shit, jag hoppas jag blir nöjd! Borde säkert läst på mer men tillslut fick helt enkelt ekonomin avgöra, och bättre än "paketobjektivet" ska det vara...Nervös!


Kram//E



Caroline
2011-08-10 @ 08:26:33
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Fy för det där renoveringsstadiet när allt känna dammigt och skitigt och man nästan tror att inte inte går att få rent. Men snyggt blir det! Det blir kul att se vad du valde för objektiv!



Kram

Cilla
2011-08-10 @ 09:06:07
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Snart ska du se att du kommer kunna använda det nya badrummet :-)



Måste man boka sig till pumpen imorgon tror du? Eller är det bara att dyka upp? Kanske bäst att ringa ändå...?



KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0