My turn!

En bild från i måndags då rörmokaren avslutade sitt arbete med golvvärmen inkopplad och en hel duschhörna på plats!

Alla i familjen har testat nya duschen utom jag, men ikväll är det mammans tur! Jag fick en beställning på biskvier och nu är de precis klara. Hade glömt hur pilligt det är att göra men nu är de färdiga och jag tror vi avslutar kvällen med att provsmaka. Måste bara få kaffe till också!
Sen premiärdusch i nya duschen!



Kram//E




Caroline
2011-08-18 @ 22:06:07
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Men å h så härligt med en ny fräsch dusch!



Biskvier är verkligen smarrigt men tyvärr lite pilligt att göra som du säger så nu var det ett tag sen jag gav mig på det.



Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0