En titt i nya favvorummet





Jag har varit i Uppsala två dagar i rad av vitt skillda orsaker... Idag fick jag med mig nya handdukar, badlakan och annat smått och gott till badrummet. Jag hade planerat att det svartvita skulle livas upp litegranna med en skarp orange färg på handdukar mm, men jag hittade inte exakt den skrikiga nyansen jag ville åt (Vet att den finns på Åhlens, men dit kom jag inte idag...) så jag passade på att shoppa tokbilligt av de färger Jysk hade rea på. Då bidde det turkost! Badrumsmattan är underbart mjuk allt känns som bra kvalite trots inköpsstället ;-).
Meen jag ska ha ett alternativ i orange också! Det får bli längre fram, men lite ombyte förnöjer ju.



Kram//E




Bodil
2011-08-25 @ 13:16:04

Fina krokar...vart har du köpt dom? =)

Elin
2011-08-25 @ 21:07:37
URL: http://elinpels.blogg.se/

Visst är de fina! Hittade dem på Lagerhaus och visste precis vart de skulle få ta plats :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0