Date


F har semester den här veckan och det känns skönt att bara ta det lugnt på hemmaplan.
Jag kan träna närsomhelst (precis hemkommen från en morgonjogg) och det är perfekt semesterväder! Life is good!

Igår hade vi ett gäng busungar med mammor här, kul! Och efter det körde vi en välbehövlig röjning på vår "parkering". Det blir mkt skräp och spill vid renovering men nu är iaf allt borta därifrån. På kvällen trimmade jag hela uppfarten och det blev stor skillnad! Tyvärr kom det gamla mossiga staketet fram mitt i blickfånget ;-), men vad gör väl det...

Idag får vi barnvakt till barnen och så blir det middagsdate i Uppsala. Roligt att få fixa sig lite och bara vara med älsklingen :-). Sen möter vi upp några vänner och går på bio. Äntligen ska vi få se Harry Potter!

Jag ska svara på era kommentarer så fort jag får tid. Just nu får den lilla datortiden bli till bloggupdate här på bloggen! BTW jag överlevde stepen ;-)


Kram//E









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0