Tjejdag

 

Freja och jag har haft en skön dag tillsammans, bara vi två. Känns bra att kunna lägga all uppmärksamhet på min lilla tjej. Allt vad flyttförberedelser heter har fått vänta, och det behövdes! Stundvis känner jag att stressen ligger på alldeles på tok för mkt kring detta. Ska bli väldigt skönt när allt det är avklarat!

Stackars Luttan är fortfarande risig men idag har hon varit feberfri. Är orolig över hennes rossliga bröstkorg bara så imorgon ringer jag nog till VC och kollar vad de tror.

Kram//E



 

Elin
2011-04-15 @ 06:58:54
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Vilken superfin bild på er, jättesöta bägge två :) Förstår att det är stressigt med flytten, det är nog bland det tråkigaste och jobbigaste som finns, just att packa ihop och förflytta alla saker.. Tur att det är roligare att packa upp och göra fint på nya stället! Trevlig fredag, kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0