Helg!

Det är fredag, vilket är lika med helg hos oss! Jag är lite mör efter igårkväll. Vissa människor gör att jag mår ganska dåligt till och från just nu... Men jag gör mitt bästa för att inte dras ner i massa funderingar och ilska!

När jag kom hem från jobbet var det strömlöst sedan sex timmar. Det var kolmörkt i hela byn och både mysigt och kusligt med vinden som ven utanför.
Absolut inte mysigt när vi skulle gå isäng runt 23.30, och någon/något smällde som en bomb! Fönstren skallrade och det var riktigt läskigt. VAD var det!!?? Vi försökte titta ut för att se vad som kunde ligga bakom, men som sagt. Kolsvart överallt. Detta upprepades sen 4 ggr med flera minuter mellan och vi förmodar att det var någon som sköt för ett födelsedagsbarn. Efter det kom äntligen strömmen tillbaka och vi kunde komma till ro och somna.

Nu ska vi göra oss fredagsfina!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0