Gala

Gala shoes...

Jag har lite lätt panik när jag nu insett att jag ska på mammabloggala. Om EN vecka!!! Flytten har såklart tagit den mesta (läs all) tiden på sistone så det där med galaklänning, accesoarer mm har jag inte haft en tanke på. Skorna köpte jag typ i samma veva som jag anmälde mig till galan, men resten. Oh shit! En klänning har jag köpt som "plan B" ,ifall jag inte hinner köpa eller hittar någon annan. Ja, och den får det nu helt enkelt duga! Bara ett litet problem... Har slutat amma sedan jag provade den sist och den är inte direkt tight över tuttarna längre,haha. Måste ha en BH som passar bra under klänningen! Mamma du måste smakråda mig sen!!! :-)

TUR att jag har ställt in allt vad jobb heter denna helg. Insåg att det var ohållbart såhär efter flytt och allt. Nu har vi en Uppsalaresa på schemat ( F vet dock inte att jag har planer på gala- förnödenheter. Nej nej, det är såna supernödvändiga saker till nya hemmet som ska inhandlas...) Mörkläggande rullgardiner till våra sovrum är prio 1. Barnen har vaknat kl.06.00 varje dag sen vi flyttade hit. *gäsp*.

TREVLIG VALBORG!


Kram//E





Veronica
2011-04-30 @ 14:33:25
URL: http://himmelochhav.blogspot.com

Supersnygga skor!

Tänk om en vecka så smäller det!!!



Kram!

Anonym
2011-05-03 @ 16:57:33

Vi hinner kolla läget på torsdag, kramelikram/mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0