Delivery

Kotte i sin nya jobbarjacka! (3årspresent!)

Fönster, balkongdörr+byggmaterial.


Idag körde F hem våra nya fönster till övervåningen. Vi grubblade länge och väl på vilka spröjs vi skulle välja så jag var riktigt spänd på att se hur det såg ut. Nu hoppas jag att vi kan byta sovrumsfönstret i helgen!

Ikväll har moster och M varit här på middag och imorgon tar de med Arvid på äventyr. Själv har jag beslutsångest över allt jag vill hinna klämma in under morgondagen, men jag borde passa på att va med på lördagspasset bodycombat!


Kram//E


Caroline
2011-04-02 @ 09:45:44
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Vilken rolig leverans! Jag älskar att renovera så sånt där gör mig löjligt glad att se, haha.



En sån där jacka har min pappa längtat efter att Leia ska växa i så hon kan vara med och bygga "på riktigt" och nu börjar det närma sig.:



Kram kram

Lynn
2011-04-03 @ 20:55:51
URL: http://edvida.blogg.se/

Vilken tuff arbetsjacka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0