Bodystep!

Jag har kommit hem efter ett superkul bodysteppass, duschat och nu ska nåt i magen. Jag är vrålhungrig!!!
Har några småsaker att ta itu med innan jag myser ner i soffan tillsammans med min älskade sambo. Vi måste planera de kommande dagarna noga... Arvids rum (barnrummet) ska ses över vad gäller tapet (Jippie!!!), och så ska inredning till toan införskaffas. Det bästa är vårt sovrum som nu är så gott som klart! Det som återstår får vänta tills vi flyttat in. Lägger upp bilder ikväll!

Kram//E
Lynn
2011-04-12 @ 08:58:15
URL: http://edvida.blogg.se/

Vad kul att du var på steppen! Själv lääängtar jag som bara den efter gruppträningen då den inte har blivit av på länge pga jobb. Satsar på pump på söndag.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0