7 härliga...


...Men på slutet smärtsamma kilometer blev dagens löpning. En utmaning för min del då jag oftast ligger på max 5 km när jag springer men konditionsmässigt är det ingen utmaning, jag har konditionen som krävs (Tack vare bodystepen). Dock känns det direkt efter ca 5 km i fotleder och ljumskar (den forna foglossningen...) eftersom löpning är så "enformigt" och min kropp inte är riktigt van ännu. Men nu ska jag kämpa på med löprundor över 5 km!

Kokade ägg, wasa sport med skinka och tomat, banan och massor med vatten ska jag nu mumsa på till "Arga snickarn". Innan läggdags ska jag passa på att bada medan jag har möjlighet :-). SKA isäng tidigt ikväll! Kommer inte ihåg när vi kom isäng för 23...Och det är för sent om man har en Kottebus som vill sova utan blöja (det kan hända olyckor!) och en Frejalutt som ska avvänjas från att amma. Ja, den senaste natten var kaosartad och både jag och F är typ som zombies idag,haha.

Psssst! Ni glömmer väl inte att lägga en röst på mig i kategori 3 "Hälsoträningsmammabloggs-kategorin"? jag skulle bli så glad! Man kan rösta varje dag ;-) KLICKA HÄR

Kram//E

Lynn
2011-04-20 @ 21:07:52
URL: http://edvida.blogg.se/

7 kilometer!?! Wow, vad duktig du är! Kämpa på!

Kram

Caroline
2011-04-21 @ 09:14:18
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Det var bra kämpat! Jag tror min kropp skulle kollapsa totalt om jag försökte mig på det. ;)



Kram!

Emma
2011-04-21 @ 12:26:31
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Tack för din omtanke! Livet kan verkligen vara tufft ibland och det värsta är att jag inte kan göra nåt åt saken..



Hoppas ni får en trevlig påsk!

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0