Mormor!

 

Lilla charmknuttan i söta hängselbyxor från mormor. Ville bara visa att de passar nu mamma! :-)
Som det mesta i hennes garderob är de lite trånga över magregionen... Freja och jag är rörande överens om att dagens barnkläder har på tok för smal passform! ;-P

...Och ja, jag överlevde 60 min bodystep! I slutet kändes fötterna som blyklumpar men det var SÅ kul!!! Nu j*klar ska de sista gravidkilona väck!

 


Kram//E
Anneli
2010-09-07 @ 21:13:31

Tänk att hon blivit såå stor, krama på mormors gullungar :-) puss o kram

Ida
2010-09-10 @ 11:13:46
URL: http://www.izzen.blogspot.com

Jag och Rut kan oxå ställa oss till skaran som tycker passformen inte riktigt är så väl tilltagen som den kanske borde vara för små knubbiga bruttor... =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0