Ditten och datten

Mina partypinglor från gymnasietiden!


Avslutar mitt veckotema med en gammal partybild från gymnasietiden... Nu har vi lagt barnen och slappar i soffan. Vart tog helgen vägen!?

Jag är så glad att förkylningen nu verkar gå åt rätt håll!!! Snacka om att det var hopplöst där ett tag ;-).
Mitt mål är bodystep på fredag. Då var det TRE veckor sen senaste träningspasset. Det skulle ju va bra härligt att få komma igång igen nu! Jag har ju förhoppningar på att kunna köra igång med instruerandet snart...

Kanske blir ett tema nästa vecka också...Vad sägs om "hemma hos oss"? Till helgen kommer vi förmodligen har en minivisning av vårt hus för några bekanta så då gäller det att tipptoppstäda. Passande att visa er då...Om ni vill?

Kram//E

 

Cilla
2010-10-24 @ 21:01:55
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Ja, gör det! Jag älskar att se hur andra har det :-)

Skönt att du känner dig piggare.



Kram

Ida E
2010-10-24 @ 22:05:34

amagad Elin! denna va gryyymt ful!! i mitt gamla flickrum också =P

Elin
2010-10-25 @ 13:35:37
URL: http://elinpels.blogg.se/

Ni är ju bara så söta på bilden Ida! Det var tider det...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0