Tisdagkväll

Freja har en jobbig kväll och jag och F turas om att vagga och vyssja. Kanske är det förkylning på G för henne precis som för storebror? Ja kotte e ordentligt förkyld och är hemma från dagis. Troligtvis hela veckan känns det som... Idag blev det en snabb sväng till mamma och bibblan! Var hur längesen som helst jag var till biblioteket och jag fick med en del rolig läsning till både mig och barnen. Ska försöka ta mig dit oftare hädanefter!

Nu ska jag börja rensa svamp! Hittade hur mkt som helst idag men ett tag villade jag bort mig ordentligt...Liite läskigt i skymningen och jag tyckte mig höra vildsvin,björn och farliga älgar bakom varenda gran! Tillslut hittade jag rätt stig och kom hem innan det blev mörkt. Puh! Nu är mina hemliga ställen länsade :-)

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0