Tema

Bulgarien, Sunny beach -05

Björnkortet har blivit en klenod i vårt hem...Vi (läs Fritz) följde efter björnen hur länge som helst och när vi äntligen kommit ikapp och fått fota blev vi avlurade en hemlig summa pengar. Ja för självklart kostade det pengar att få ta kort med en björn! Snacka om nybörjare, detta var ju både min och F:s allra första utlandsresa. Därefter drog vi direkt så fort människor kom med olika små apor och ormar,haha. Been there, done that.

 

Bulgarien var underbart! Dock var Sunny beach lite för mkt party för oss...Musiken (och då snackar vi dunka dunka!) tystnade inte förrän 05.00 VARJE morgon...)

 

 

Min snygging demonstrerar sina majestätiska näsborrar...:-)

Detta är i

Turkiet, Alanya -06

Jag var typ förkyld halva veckan men upp till högsta utkiksplatsen skulle vi ändå såklart! Jag vägrade ta taxi! Det gjorde vi på hemvägen...Eller ska vi säga nervägen. Grym utsikt iaf! Efter den promenaden blev jag inte friskare direkt. Men men.



-06 var vi även på Cypern, men jag hittar inga bilder därifrån tyvärr...
Undrar när det blir utlandsresa nästa gång måntro? Lite skillnad med TVÅ barn med isåfall :-).

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0