Tema: flash back

Bilderna är från min och F:s Thailandsresa 2007

Update: Vi var i Phuket och Krabi i mars.

Har funderat på att ha olika temaveckor lite då och då på bloggen...Vi får se hur det går! Den här veckan provar jag ett "flashback"tema med blandade bilder från mitt hittills 25-åriga liv. En hederlig koll i backspegeln helt enkelt! Kanske lite kul för er följare som inte känner mig. Och för er som känner mig också för den delen,haha!
Fler utlandsbilder kommer senare!

Ojojoj, här kan man skaffa sig ovänner känner jag...För självklart blir det även bilder på andra än mig ;-) Skriver inte ut några namn och hoppas ingen tar illa upp. Det här blir KUL!!! (mest pinsamt för mig kan jag tro...)

Kram//E
Anonym
2010-10-19 @ 19:27:18

KUL! Vart i Thailand var ni? Vi var på Koh Samui och i Bangkok i feb 2007.



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0