Som ett grinigt monster

Ungefär så känner jag mig just nu...Tycker mig haft en ängels tålamod under början av dagen men nu är stubinen KORT! (Jag vet att det är mitt eget fel. Jag blir såhär när jag slarvar med maten...)

Det började ju så bra med trolldeg och glada miner. Arvid skötte sig fint utan blöja och Freja jollrade nöjt i babygymmet. Sedan blev det kissolycka, överfylld bajsblöja, brännafingretolycka på strykjärnet och illvrål efter nappen...Som jag försöker hålla ifrån Arvid tills det är läggdags...

Nu sitter han nöjd som få, med napp OCH blöja och sjunger med i "Dagens visa" på Bolibompa *skratt*. Älskade lilla förkylda storbebisen ska få en stor mammakram och bli omstoppad med en mysig filt nu!
Freja sussar sött uppe i spjälsängen och jag ska få nåt till mellis. Tror jag ska röra ihop några snabba matmuffins! "suffins" som kotte kallar det :-). Återkommer på bättre humör. Förhoppningsvis!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0