Mycket idag

Buzzat iväg några nappar också...


Svårslagen känsla efter ett hårt träningspass! Sitter med ett ordentligt kvällsmål för återhämtning. Armarna är helt skakis :-). Precis som det ska va!

Älskar torsdagar! Min absoluta favoritveckodag för tillfället. Mysigt med alla förväntningar inför helgen! Men just nu fokuserar vi bara på att barnen ska bli friska. Morgondagens mission är storhandling! Listan kommer bli låång...

Kram//E
Cilla
2010-10-08 @ 06:43:35
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Så skön känsla att komma iväg o pumpa när man är lite sur o irriterad. Tar man i det där lilla extra! o är helt slut efteråt ;-)



Hoppas barnen blir friska snart!



Kram

Anna
2010-10-08 @ 09:08:51
URL: http://ambi.blogg.se/

Tack så mycket :) Vi tog reda på könet på första och eftersom jag kände mig lite snuvad på överraskningen vid födelsen så borde vi inte ta reda på könet nu men man är ju så nyfiken och just det där att jag är så säker på att det är en pojke. Kommer kanske spöka till det för mig när det väl är dags och jag inte vet. Tänk om det faktiskt är en tjej....



Härligt med ett ordentligt träningspass. Något avundsjuk må jag säga ;) Orkar knappt röra mig annat än till soffan när jag kommer från jobbet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0