Karriären...

In action! Vig på den tiden...

 

...Som voltigör inledde jag vid 11 års ålder. Sen var jag frälst! En kombo av hästar och gymnastik kan väl knappast göra annat med en elvaåring? Voltigeperioden var spännande och händelserik och präglar framför allt mitt fortsatt stora träningsbehov :-). När jag slutade nian la jag voltigen på hyllan och började intressera mig för gruppträning!

Ni får ha tålamod/överseende med bloggen just nu...Det här med bloggdesign är knappast mig grej och nu har jag ändå fått till det litegrann. Ska bara få bort den där rackarns sluttexten i varje inlägg! Morr!

Kram//E
Emma A
2010-10-21 @ 22:03:39
URL: http://minikobra.blogg.se/

Shit pommes frites! Dansarens position ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0