Min måndag

Sovrummet i ständig förändring...Men nu är jag nöjd! Vit julkänsla!

Vilken utstyrsel gillar ni bäst?


Ikväll kombinerade jag bodystep med arbete och efter det var jag lagom slut... Kombon 30 min intensiv träning och 2 timmars jobb direkt på är inte vad min amningshjärna är van vid, haha! Dessutom galet efter med maten och middagen intogs när jag kom hem. Typ 20.00...Ingen höjdare...Betydligt lugnare nu och vi fikamyser med årets första lussekatt!

Imorgon ska jag och Frejalutt på babycafe´. Ett besök på en viss inredningsbutik som jag fastnat för blir det också! Spännande att höra vad det blev för liten bebbe som anlände till världen nu ikväll...Förmodligen är B och J nyblivna föräldrar på Ackis alldeles i detta nu! Sånt som ger mig gåshud och ett stort leende på läpparna.

Kram//E

 

mammis
2010-11-23 @ 08:30:21

Snygga alternativ, vitt kan ju kännas lite kallt men det fixade du med ljusslingan :-) Frågan är om inte det blev finast om jag ska uttala mig. Kramis

Klara
2010-11-23 @ 19:00:44

Jättemysigt!

Cilla
2010-11-23 @ 19:09:32
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Det vita blev helt klart finast! Ska börja gå igenom och kolla vilka gardiner jag ska sätta upp i år.



Trevlig kväll! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0