Lekdate och bodystep

På min önskelista tomten, ett zinkhus!

 


 

Vilken dag vi haft! Verkligen full rulle från början till slut och nu tar jag igen mig i soffan. Lite mörk choklad med inslag av lingon (ny favorit!) och en stor kopp kaffe till det. Nu ska lugnet njutas!

Dagen inleddes ju med lekdate och fyra små grabbar röjde runt för fullt medan något svettiga mammor försökte hålla lite ordning :-).Vilka härliga ungar vi har!!! Tror dock jag inte var den enda med lite lätt huvudvärk efteråt,haha!

Ikväll blev det ÄNTLIGEN bodystep och det var underbart skönt att bara ta ut sig totalt. Svettas och bli sådär upphettad att man fryser efteråt...En bra avslutning på min måndag!

Kram//E
Cilla
2010-11-16 @ 12:19:30
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Så det är bodystep på måndagar i Östhammar? Vilken tid? Behöver konditionsträning så får allt ta o masa mig till Östhammar nån måndag ;-)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0