Jag har sagt det förr...

...Och jag säger det igen! Hur mkt pyssel och planering det än krävs för att kunna komma iväg på den där lilla gruppträningstimmen är det SÅ värt det!!! Underbara småttingar, + att vi bor lite off side gör att det inte är en självklarhet för tillfället...Men det går om man vill! Och har en sambo som ställer upp. ♥

Nu är jag så trött i kroppen så jag skakar (älskar känslan!) och musklerna har verkligen fått sig en omgång som heter duga. Samtidigt proppfull med ny positiv energi! Får se hur kroppen reagerar med den lilla förkylningen som ligger och lurar fortfarande, men jag tror den snart är ett minne blott. Kanske kan det bli ett pass imorgon också!?
Någon kanske har missat att jag längtar efter bodystep ;-P

Kram//E

Hanna - mamma till ღNeoღ
2010-11-11 @ 23:15:43
URL: http://hannaofsweden.se

hurtbulle där!! ^^ när träningen väl är avklarad är det skönt, men att komma dit... puh!



fin bild!!



kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0