Fullt upp

"galaklackar" till mammabloggalan!

Måndagar har alltid tendens att kännas lite sega. Allt tar sån tid när man vant sig vid helgen när F också är hemma! Men efter en oväntad sovmorgon masade jag mig upp för frukost med mina små.
Kort därefter en promenad i isande sol. Freja nedbäddad i vagnen och Arvid på snowracern. Arvid älskar den och rattade och "gasade" medan jag puslade fram (inga problem att hålla värmen om jag säger så...)

På eftermiddagen kom mommo med pepparkaksdeg och det blev "äpplekaksbak" :-).

När F kom hem från jobbet fick jag slänga mig på soffan för att ta igen mig. En enorm trötthetskänsla i kroppen så ikväll blev träningen inställd för min del. Rätt bra för jag har fått en del annat nödvändigt avbockat på min långa "to-do-list". Mer energi imorgon, tack!

Kram//E
Cilla
2010-11-29 @ 22:10:25
URL: http://liamochneo.blogg.se/

Oh My God vilka klackar! VILL HAAAA!!! ;-) Supersnygga!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0