Cut?

De "härliga" gravidhormonerna har nu lämnat min kropp med besked! Ja, den tidigare blonda MANEN har tunnats ur till en stripig taffs...Självklart fäller jag en liten tår inombords...Mitt långa fina hår!!!
Men det var samma sak med Arvid. 3-4 månader efter förlossningen började jag "fälla".
Nu känns det superdupertunnt och jag funderar på att cutta av det ordentligt för att återfå liiite volym. Men vi får se...Gillar samtidigt min nuvarande längd som jag tror är rekord för mig!

Kram//E
Lina André
2010-11-26 @ 10:29:11
URL: http://www.linasgodbitar.blogspot.com

Precis samma hände mig, har knappt ngt hår kvar alls. Trodde jag skulle börja fälla fört efter jag hade slutat amma, men jag trodde fel. Härligt och höra att jag inte är helt tunnhårig bara jag :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0