Torsdagen.

Mammas mage v.35. Kottes bästa huvudkudde :-)

Världens tröttaste mamma ska försöka sammanfatta dagen...Började toppen med cykeltester med peronalutskottet. Snälla chefen lät mig kompa ut vid lunch och det var välbehövligt! Jag var så trött...Laddade batterierna hemma med inspelade desperate housewifes och en rejäl lunch. Med posten kom ett brev som gjorde mig arg som ett bi och eftermiddagen blev inte lika rolig. Imorgon kommer någon få tas med en arg Elin, och det hör inte till vanligheterna!

På kvällen kom kusin L med familj för demonstration av vår syskonvagn(skönt att få tänka på annat). Kanske blir det en liknande modell för dem!
Nu ska jag förbereda lite kvällsfika tills F kommer in från veden. Det var längesedan vi hade en lugn kväll tillsammans nu...Utan jobb som hänger över. Jag jobbar hela helgen och F ska förlusta sig på egen hand. Kanske får vi mer familjetid till nästa vecka? Ett måste!

Känner mig lite nere, men imorgon har jag en ledig dag att se fram emot. Vi ska hjälpa mamma att flytta!

Kram//E
Kristin
2010-05-28 @ 19:39:14

Va härligt det ser ut med magen, du är så fin!

Carro
2010-05-29 @ 09:42:15
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Jag är så glad över att få jobba med och vara din vän Elin! Efter regn kommer ALLTID solsken, kan kännas skönt att tänka på de dagar då man upplever sig lite nere..vilket alla gör ibland. Stor kram!

Carro

Elin
2010-05-29 @ 10:39:59
URL: http://elinpels.blogg.se/

Tack snälla! Och detsamma Carro! Får man bara gräva ner sig lite ibland, så blir det oftast lättare att fokusera på det positiva senare.Kramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0