Till lilla mor!



Grattis mamma på mors dag! Denna helg,mitt i flyttkaos,trappstäd och feng shui tänker jag på dig,fina mamma♥. Och jag tror allt kommer ordna sig jättebra med lägenhet och allt! Så fort du fått boa in dig och möblera om några ggr (som du brukar) kommer det bli mysigt och hemtrevligt, sådär som bara du kan få till det mamma :-).

Och om det skulle börja klia alltför mycket i dina gröna fingrar är du alltid välkommen till vår vildvuxna trädgård!

Älskar dig! Kramar äldsta dotra
Anonym
2010-05-30 @ 22:20:06

Tack Elingull!

Blev alldeles rörd när jag läste det fina du skrivit. Nu har jag landat i Sund sent på kvällen, efter ngr turer fram o tillbaka idag. Sover nog kvar en natt till... Puss o kram Mamma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0