Och ännufler...

..Bilder! Några av de fina bebis/barnkläderna jag hittade på bakluckan (regnstället till A blev nog lördagens bästa fynd!) En söt rosenkanna, en form till värmeljus och mina nya sandaler!

 

Idag har jag 10 arbetsdagar kvar till ledigheten. Längtar! Det blir en rejäl slutspurt då de kommande elva dagarna alltså består av TIO arbetsdagar och endast en ledig. Phu! Men sedan väntar 5, give or take, veckor med uppladdning innan bebis. Det kommer behövas! Förbereda spjälsängen ,vagnen, hämta babyskyddet, tvätta bebiskläder och amningsplagg. Allt såntdär mysigt som gör att man (iaf jag) känner att bebisen snart ska komma. Verkligen! Just nu en smula overkligt...Men ändå ganska nära!

 

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0