jeansleggings och möbelshopping

Vid det här laget hade jag lovat mig själv att inte köpa fler mammakläder...Det känns smått onödigt när det "bara" är två månader kvar. Men urvalet av byxor i min garderob nu är typ noll! Så jag var faktiskt i stort behov av dessa jeansleggings :-). Passar bra nu när värmen inte verkar ha så värst bråttom...

Annars bjöd dagens Uppsalaresa på möbelinköp! Köksmöbler från blocket och nya utemöbler (äntligen!!) Känner mig kanonnöjd! Några rejäla utekrukor till altanen i betonglook blev det också så nu ska här planteras :-).
Arvid klarade dagen utan nap och levde rövare på Nickis så kinderna lyste röda. Kanske kan man hoppas på sovmorgon imorgon efter denna dag. De senaste dagarna har han kommit in till oss vid 05.30, så det skulle kännas underbart med några timmars extra sömn.
Nu fortsätter vi möbelmonteringen!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0