Fixerad!

Mage med fixerad bisse v.34!

 


 

Precis som jag anat, nu är bissen fixerad! Arvid fixerade sig också tidigt och "rätt" med huvudet ner så jag känner igen känslan. Hugg och nerver i kläm, men himla skönt att veta att hon ligger redo. Ska nu bara växa på sig innan det är dax!
Mitt järnvärde var för första gången på mina graviditeter på gränsen till för lågt...Så järntabletter it is! Bm tyckte att det var likabra att ladda upp lite xtra inför förlossningen. Sf-måttet har ökat med 3 cm den senaste månaden (ligger nu på 32cm) och hjärtljuden låg på 145 slag! Vikten + 12kg.
Fr.o.m nu blir besöken hos barnmorskan tätare, ca varannan vecka. Redan nästa gång ska vi sammanfatta graviditeten!

Kram på er!//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0