Ensamt...

En lördag i ensamhet. Arvid tussar, helt slut efter lek med kusiner och barnvaktning av snälla faster K. Ett tag var jag påväg att gå isäng samtidigt som honom, men efter en arbetsdag känns det skönt att få lite gjort hemma med...
Har hängt tvätt, tvättat ännu en maskin (lite bebiskläder!) och ska nu mysa med lite räkor. Vila upp mig inför ännu en arbetsdag! F har återträff sedan nian och kommer nog hem när jag sover sött.

En ny gravidkrämpa har dykt upp denna vecka. Halsbränna! hoppas den slippa ikväll, men har haft de tre senaste kvällarna nu...Och "nervhuggen" i ljumskarna kommer allt oftare. Svårt att beskriva dessa men när jag går så kommer smärtan helt oförberett och gör överj*vligt ont! Det känns som benen ska vika sig. Glädjer mig åt att dessa tecken bara visar att det närmar sig...Snart juni och bara EN månad to go!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0